Нaдкушeнe яблукo Apple — oдин із нaйвідoмішиx лoгoтипів у світі, і Apple чaстo вести процесс (тяжбу) з кoмпaніями, чиї лoгoтипи xoчa б віддaлeнo нaгaдують яблукo.
Зa oстaнніми дaними, Apple пoдaлa в судопроизводство нa 111-річну фермерську організацію Fruit Union Suisse, яка використовує логотип із зображенням червоного яблука з накладеним получай нього білим швейцарським хрестом.
Заведующий організації Джиммі Марієтоз сказав, що вони спантеличені підходом компанії: «Нам важко зрозуміти це, тому що це без- схоже сверху те, що вони намагаються захистити своє надкушене яблуко. Їхня тавро тут насправді полягає в тому, щоб володіти правами для зображення справжнього яблука, яке пользу кого нас є чимось справді майже універсальним, що має бути безкоштовним для того всіх».
Це мало-: неграмотный перший випадок, коль Apple вести процесс (тяжбу) з компанією помощью її логотип. У 2010 році Apple уклала з невеликим швейцарським кооперативом бакалійних крамниць угоду, в якій йшлося, що вона ніколи неважный (=маловажный) додасть слід від укусу возьми логотип яскраво-червоного яблука.
У 2020 році Apple судилася з Prepear, стартапом із приготування їжі, який використовує логотип у вигляді груші. Apple стверджувала, що логотип Prepear у вигляді груші був похожий на логотип виробника iPhone. У підсумку стартапу довелося трохи видозмінити логотип.