Мoбільний oпeрaтoр lifecell зaпрoшує пaртнeрів дo співпрaці в мeжax нoвoгo B2B-нaпрямку «Лідoгeнeрaція», якa дoзвoлить oтримувaти дoдaткoвий дoxід кoмпaніям-пaртнeрaм з мінімумoм oпeрaційниx зусиль.
Лідoгeнeрaція – цe прoстe тa взaємoвигіднe B2B-пaртнeрствo із зaлучeння нoвиx зaмoвників, яке дозволяє компанії-партнеру заробляти більше, совокупно вирішуючи потреби клієнтів. Угоду кому) цього партнеру маловыгодный потрібні додаткові ресурси й отрезок времени, співпраця реалізується получай базі основної діяльності компанії.
Потенційними партнерами lifecell в «Лідогенерації» можуть стати компанії, які мають свої власні В2В-продукти, переважно, але без- обов’язково суміжні з телекомом, та напрацьовану партнерську мережу. Найбільш вдалим таке товарищество може стати на маркетингових агентств, компаній, які реалізують віртуальні АТС, рішення к колцентрів та СRM-системи, а також в (видах підприємств, діяльність яких спеціалізується возьми інтеграції сервісів нежто продуктів для того B2B.
Алгоритм «Лідогенерації» простий та прозорий:
- Після укладення договору з партнером-лідогенератором його команді проводять коротке базове навчання сообразно продуктах lifecell – конвергентні рішення та Big Data.
- Соучастник, комунікуючи з клієнтами та пропонуючи свої послуги, також презентує продукти lifecell.
- У разі зацікавленості, соучастник передає lifecell контакти цього клієнта як лід, який опрацьовується менеджером.
- Вслед кожного лід-клієнта, який уклав договір з lifecell, партнеру виплачується винагорода.
lifecell пропонує партнерам-лідогенераторам презентувати своїм клієнтам продукти, які сьогодні необхідні на ефективної роботи всего-якої компанії:
- Конвергентні рішення – це причуда рішень з організації якісної бізнес-телефонії угоду кому) роботи з офісу та стойка його межами. Лідером в цій групі є єдина вентерь FMC, яка об’єднує комунікацію офісів, мобільних та фіксованих телефонів співробітників компанії у єдину корпоративну мережу із короткою нумерацією та інтелектуальною обробкою дзвінків. Произведение має високий попит, відзнаку якості і стабільності.
- Big Data – це різноманітні системи обробки великих масивів інформації, використовуючи які компанії отримують конкурентні переваги нате ринку та, як творение, збільшують обсяги продажів. Аналіз великих даних дає змогу визначати цільову аудиторію (ЦА) та її потреби, по всей форме налаштовувати таргетинг та будувати комунікацію з клієнтами, підбирати ефективні маркетингові інструменти, тобто відкриває пред бізнесом безліч можливостей.