АЛЛО: продажі меблів та спортивних товарів екстремально зросли

Нaціoнaльний мaркeтплeйс AЛЛO прoaнaлізувaв пoкупки укрaїнців впрoдoвж oстaнньoгo рoку – з трaвня 2022 рoку пo трaвeнь 2023 рoку, зoкрeмa структуру прoдaжів тoвaрів AЛЛO тa пaртнeрів мaркeтплeйсу. Після знaчнoгo пaдіння нaвeсні 2022 рoку oкрeмі кaтeгoрії, як-oт тoвaри угоду кому) дoму, спoрту тa здoрoв’я, пoкaзaли знaчний приріст.

Тoвaри чтобы дoму в тoпі продажів

Наразі меблі — це найконверсійніша категорія товарів интересах дому маркетплейсу Связи). Загалом продажі меблів зросли у 4,5 раза, якщо порівнювати травень 2023 року із травнем 2022 року. Підкатегорії товарів, що демонструють найбільше зростання из-за 6 місяців   2023 року порівняно з   2022 роком:

  1. Торгові меблі   – у 24 рази.
  2. Садові меблі   –   у 10 разів.
  3. Офісні стільці – у 2,3 раза.
  4. Стінки у вітальню – у 2 рази.
  5. Табурети   –   у 2 рази.

Для кінець червня 2023 року кухонних стільців продано вже 90% від обсягу продажів 2022 року, офісних крісел –   60%, а геймерських крісел   –   вже у 9 разів більше, ніж по (по грибы) весь попередній рік.  

Продажі товарів у категорії «Декор та текстиль» зросли у 3,8 раза у порівнянні травня 2023 року із травнем 2022 року. Посуд також користується попитом серед клієнтів маркетплейсу Слушаю (вас) – його продажі зросли в 1,5 раза вслед за аналогічний період.

Спорт та привет\’я — понад усе  

Найпопулярнішими у категорії «Спорт та привет\’я» є тренажери, спортивний інвентар, товари в целях краси та догляду, велотовари. Якщо порівняти травень 2023 року із травнем 2022 року, так матимемо зростання продажів:

  1. Тренажери – у 2,9 раза.  
  2. Спортивний інвентар – у 2,6 раза.
  3. Товари интересах краси та догляду – в 1,9 раза.
  4. Велотовари – в 1,2 раза.

Из-за неповний ІІ участок цього року клієнти придбали велотоварів сверху 200% більше ніж у I кварталі.

«Через воєнні дії продажі всіх категорій товарів получи початку березня 2022 року різко впали, але вже з кінця весни вони почали потроху відновлюватися. Попит держи товари про дому зберігається после те, що українці стали проводити вдома більше часу: працюють віддалено альбо переїхали та облаштовуються получай нових місцях. Спортивний інвентар та тренажери також користуються чималим попитом, адже клієнти продовжують слідкувати ради станом здравствуй’я по (по грибы) будь-яких обставин. Рівень попиту получи велотовари зберігається впродовж останнього часу та зростає до самого літнього сезону», – зазначив Дионисий Корецький, керівник департаменту Да Маркетплейс.

Держи національному маркетплейсі Связи) тисячі підприємців з усієї України продають у понад чотирьох тисячах товарних категорій як імпортні, этак і товари власного виробництва, адже маркетплейс дозволяє залучити нову лояльну аудиторію та завдяки онлайн-торгівлі розвивати малий та середній бізнес. Бери початок 2023 року держи маркетплейс allo.ua повернулися 95% мерчантів з довоєнного обсягу та ще додатково приєдналося 40% нових.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.