Нaціoнaльний мaркeтплeйс AЛЛO прoaнaлізувaв пoкупки укрaїнців впрoдoвж oстaнньoгo рoку – з трaвня 2022 рoку пo трaвeнь 2023 рoку, зoкрeмa структуру прoдaжів тoвaрів AЛЛO тa пaртнeрів мaркeтплeйсу. Після знaчнoгo пaдіння нaвeсні 2022 рoку oкрeмі кaтeгoрії, як-oт тoвaри угоду кому) дoму, спoрту тa здoрoв’я, пoкaзaли знaчний приріст.
Тoвaри чтобы дoму в тoпі продажів
Наразі меблі — це найконверсійніша категорія товарів интересах дому маркетплейсу Связи). Загалом продажі меблів зросли у 4,5 раза, якщо порівнювати травень 2023 року із травнем 2022 року. Підкатегорії товарів, що демонструють найбільше зростання из-за 6 місяців 2023 року порівняно з 2022 роком:
- Торгові меблі – у 24 рази.
- Садові меблі – у 10 разів.
- Офісні стільці – у 2,3 раза.
- Стінки у вітальню – у 2 рази.
- Табурети – у 2 рази.
Для кінець червня 2023 року кухонних стільців продано вже 90% від обсягу продажів 2022 року, офісних крісел – 60%, а геймерських крісел – вже у 9 разів більше, ніж по (по грибы) весь попередній рік.
Продажі товарів у категорії «Декор та текстиль» зросли у 3,8 раза у порівнянні травня 2023 року із травнем 2022 року. Посуд також користується попитом серед клієнтів маркетплейсу Слушаю (вас) – його продажі зросли в 1,5 раза вслед за аналогічний період.
Спорт та привет\’я — понад усе
Найпопулярнішими у категорії «Спорт та привет\’я» є тренажери, спортивний інвентар, товари в целях краси та догляду, велотовари. Якщо порівняти травень 2023 року із травнем 2022 року, так матимемо зростання продажів:
- Тренажери – у 2,9 раза.
- Спортивний інвентар – у 2,6 раза.
- Товари интересах краси та догляду – в 1,9 раза.
- Велотовари – в 1,2 раза.
Из-за неповний ІІ участок цього року клієнти придбали велотоварів сверху 200% більше ніж у I кварталі.
«Через воєнні дії продажі всіх категорій товарів получи початку березня 2022 року різко впали, але вже з кінця весни вони почали потроху відновлюватися. Попит держи товари про дому зберігається после те, що українці стали проводити вдома більше часу: працюють віддалено альбо переїхали та облаштовуються получай нових місцях. Спортивний інвентар та тренажери також користуються чималим попитом, адже клієнти продовжують слідкувати ради станом здравствуй’я по (по грибы) будь-яких обставин. Рівень попиту получи велотовари зберігається впродовж останнього часу та зростає до самого літнього сезону», – зазначив Дионисий Корецький, керівник департаменту Да Маркетплейс.
Держи національному маркетплейсі Связи) тисячі підприємців з усієї України продають у понад чотирьох тисячах товарних категорій як імпортні, этак і товари власного виробництва, адже маркетплейс дозволяє залучити нову лояльну аудиторію та завдяки онлайн-торгівлі розвивати малий та середній бізнес. Бери початок 2023 року держи маркетплейс allo.ua повернулися 95% мерчантів з довоєнного обсягу та ще додатково приєдналося 40% нових.