Згіднo дaниx aнaлітичнoї кoмпaнії IDC ринoк нoсимиx пристрoїв у 2му квaртaлі виріс нa 8,5% пoрівнянo з aнaлoгічним пeріoдoм минулoгo рoку, a пoстaчaння дoсягли 116,3 млн пристрoїв.
Дo п’ятірки нaйбільшиx брендів увійшли Apple, Xiaomi, Imagine Marketing, Huawei та Samsung.
Зростання продажів wearable-пристроїв багато в чому обумовлено падінням середніх цін продажу, що значит наслідком посилення конкуренції та спроб ритейлерів скоротити надлишкові запаси.
За один прием, крім базових функцій відстеження фізичної активності, таких як кількість пройдених кроків і дистанція пробіжки, споживачі вимагають цілісного підходу накануне оцінки стану здравствуй’я. Тим самим відкривається дорога для таких функцій, як моніторинг сну, показники відновлення, бали готовності та відстеження рівня стресу.
IDC очікує постачання носимих пристроїв у 2023 році сверху рівні 520 млн одиниць. Це получи и распишись 5,6% більше, ніж 2022 року. З них навушники складають найбільшу категорію, возьми яку припадає 62% постачання всіх носимих пристроїв.
Вслед за оцінками IDC, накануне кінця 2027 року постачання достигнуть 625,4 млн пристроїв, що відповідає сукупному річному темпу зростання 4,7%.
Як очікується, найкращий приріст цього року продемонструє раздел розумних годинників – 11,3%. Постачання навушників зросте для 4,5%, а реалізація фітнес-трекерів знизиться в 8,8%. Інші категорії носимих пристроїв продемонструють приріст держи 6,8%, але їх загальний обсяг у кількісному вираженні складе лише 1,8 млн.