Головна Економіка Вісник ДІТБ
joomla
Вісник ДІТБ
Фильтр по заголовку     Количество строк:  
Заголовок материала
1 CONTEMPORARY TRENDS OF THE BULGARIAN TOURISM DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF THE ECONOMIC CRISIS
2 EFFECTS OF FIFA 2002 WORLD CUP ON INTERNATIONAL TOURISM OF SOUTH KOREA
3 PROGRESS IN INFORMATION TECHNOLOGY AND TOURISM MANAGEMENT: 20 YEARS ON AND 10 YEARS AFTER THE INTERNET
4 PROSPECTS FOR DEVELOPMENT OF TOURISM BASED ON LOCAL COMMUNITIES IN CENTRAL ASIA
5 RECREATION SERVICES MANAGEMENT ORGANIZATION IN VISTANA RESORT (FLORIDA, USA)
6 SUCCESSFUL DEVELOPMENT OF DRUSKININKAI RESORT IN THE ASPECT OF RECREATIONAL TREATMENT AND TOURISM ACTIVITY
7 SWOT-АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНВЕСТУВАННЯ У ТУРИСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС ЗАКАРПАТТЯ У КОНТЕКСТІ ЕКОТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
8 SYNTAGMATICS OF THE ENGLISH SENTENCE AS THE MAIN WAY OF ITS ADEQUATE PERCEPTION
9 THE EFFECTS OF SOCIAL CAPITAL ON ORGANIZATIONAL COMMITMENT - CASE OF KOREA’S SUPER DELUXE HOTELS
10 THE IMPACT OF THE WORLD ECONOMIC CRISIS ON THE SLOVAK HOTEL INDUSTRY
11 THE USE OF PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP AS A METHOD OF FINANCING HOSPITALITY INDUSTRY DEVELOPMENT – HAFFNER’S CENTRE IN SOPOT CASE STUDY
12 ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ СУСПІЛЬСТВА – ЗАПОРУКА ТВОРЧО-КРЕАТИВНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
13 ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ ЯК ЧИННИК УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ
14 ІННОВАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КУРОРТНО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
15 ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
16 ІНОЗЕМНИЙ ТУРИЗМ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
17 АВТОМАТИЗАЦИЯ УПРАВЛЕНИЯ ПРЕДПРИЯТИЯМИ ОТЕЛЬНОГО БИЗНЕСА НА ОСНОВЕ ВНЕДРЕНИЯ ПРОГРАММНОГО КОМПЛЕКСА «ПАРУС – ГОСТИНИЧНОЕ ХОЗЯЙСТВО»
18 АКТИВІЗАЦІЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
19 АКТИВИЗАЦИЯ ТУРИСТСКО-РЕКРЕАЦИОННОГО ПОТЕНЦИАЛА КАК СТРАТЕГИЧЕСКОЕ НАПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ г. ДОНЕЦКА
20 АКТУАЛЬНЫЕ АСПЕКТЫ РАЗВИТИЯ ЭКОЛОГИЧЕСКОГО ТУРИЗМА НА ЛУГАНЩИНЕ
21 АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
22 АЛЬТЕРНАТИВНЫЕ ФОРМЫ СОЗДАНИЯ ГОСТИНИЧНЫХ СЕТЕЙ В УКРАИНЕ
23 АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК НАЙБІЛЬШ ПЕРСПЕКТИВНОЇ ЧАСТИНИ МОЛОДІЖНОГО СЕГМЕНТУ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ В УКРАЇНІ
24 АНАЛІЗ РОЗВИТКУ РЕКРЕАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ ХАРКІВСЬКОГО РЕГІОНУ
25 АНАЛІЗ СТАНУ ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТЕРЕНАХ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
26 АНАЛІЗ СТАНУ УЧАСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ЛЬВІВСЬКОГО РЕГІОНУ В МІЖНАРОДНОМУ ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ
27 АНАЛИЗ ФАКТОРОВ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КАЧЕСТВА ГОСТИНИЧНЫХ УСЛУГ
28 АНАЛИТИЧЕСКАЯ ЗАВИСИМОСТЬ ФИНАНСОВЫХ РЕЗУЛЬТАТОВ ОТ ОБЪЕМА ПОТРЕБЛЕНИЯ УСЛУГ В ТУРИСТИЧЕСКИХ ПРЕДПРИЯТИЯХ ДОНЕЦКОЙ ОБЛАСТИ
29 АСПЕКТЫ РАЗВИТИЯ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ПРОДУКТА АР КРЫМ КАК ОСНОВНОГО ЭЛЕМЕНТА РЫНКА ТУРИСТСКИХ УСЛУГ
30 ВІРТУАЛЬНІ ЕКСКУРСІЇ ЯК ЧИННИК АТРАКТИВНОСТІ ТУРИСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ПАМ'ЯТНИКІВ ВЕЛИКОЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ М. ДОНЕЦЬКА)
31 ВЗАИМОСВЯЗЬ СОСТАВЛЯЮЩИХ МЕХАНИЗМА УСТОЙЧИВОСТИ МАЛЫХ ТУРИСТИЧЕСКИХ ПРЕДПРИЯТИЙ
32 ВИЗНАЧЕННЯ МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ОПОДАТКУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРОМИСЛОВІЙ ТЕРИТОРІЇ В УКРАЇНІ
33 ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТЬ ІМІДЖУ ТА ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ
34 ВИКОРИСТАННЯ ОПТИМІЗАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ПЛАНУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ У КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ
35 ВИСТАВКИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ НАПРЯМ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
36 ВЛИЯНИЕ ПРОВЕДЕНИЯ МАССОВЫХ МЕРОПРИЯТИЙ НА ВОСТРЕБОВАННОСТЬ ТУРИСТИЧЕСКИХ УСЛУГ
37 ВЛИЯНИЕ ТУРИСТИЧЕСКОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ НА РАЗВИТИЕ ТУРИЗМА
38 ВЛИЯНИЕ УРОВНЯ БЛАГОСОСТОЯНИЯ СТРАНЫ НА РАЗВИТИЕ МЕЖДУНАРОДНОГО ТУРИЗМА
39 ВЛИЯНИЕ ФАКТОРА СЕЗОННОСТИ НА ОБЪЕМЫ РЕАЛИЗАЦИИ ТУРИСТСКИХ УСЛУГ
40 ВОЗМОЖНОСТИ РАСШИРЕНИЯ УЧАСТИЯ ОРГАНОВ МЕСТНОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ В РАЗВИТИИ СЕЛЬСКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМА В УКРАИНЕ
41 ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ФАКТОРІВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ СФЕРИ ТУРИЗМУ ФРАНЦІЇ ТА НА ЇЇ СТАЛИЙ РОЗВИТОК
42 ГЕНЕЗИС КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ СПІВПРАЦІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГЛОБАЛІЗОВАНОЇ ЕКОНОМІКИ
43 ДЕЙСТВИЯ, АДАПТИРУЮЩИЕ ПОЛЬСКИЙ ТУРИСТИЧЕСКИЙ СЕКТОР К ТРЕБОВАНИЯМ ЕВРОПЕЙСКОГО СОЮЗА
44 ДЖЕРЕЛА КОЛЕКТИВІЗМУ ТА ІНДИВІДУАЛІЗМУ В ЕКОНОМІЦІ, СПОРТІ ТА ТУРИЗМІ
45 ДИНАМІКА СУЧАСНОГО СВІТОВОГО РОЗВИТКУ РЕКРЕАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
46 ДО ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ: СВІТ І УКРАЇНА
47 ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ЕКОНОМІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА НА СТАН ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ
48 ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРЕДУМОВ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
49 ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ ТА ВИЯВЛЕННЯ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО ТУРИЗМУ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
50 ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ СФЕРИ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ
51 ЕКОНОМІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
52 ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ І СПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
53 ЕФЕКТИВНІСТЬ СТАЖУВАННЯ У ЗАКОРДОННИХ КРАЇНАХ ПРИ ПІДГОТОВЦІВ ФАХІВЦІ З АНІМАЦІЇ
54 ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ПІДСИСТЕМАМИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НЕДЕРЖАВНОГО ВНЗ ПРИ НАВЧАННІ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ
55 ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ПРОГНОЗ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
56 ИНДИКАТОРЫ ГОРОДСКОГО РАЗВИТИЯ КАК НОСИТЕЛИ ИМИДЖА ГОРОДА
57 ИНКРЕМЕНТАЛЬНЫЙ ПОДХОД К УПРАВЛЕНИЮ ТУРИСТИЧЕСКИМ ПРЕДПРИЯТИЕМ
58 ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ: ТУРИЗМ И СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ
59 ИННОВАЦИОННЫЕ ПОДХОДЫ К РЕАЛИЗАЦИИ КОНЦЕПЦИИ «ОБУЧЕНИЕ В ТЕЧЕНИЕ ВСЕЙ ЖИЗНИ»
60 ИНСТИТУЦИОНАЛЬНЫЕ ОСНОВЫ ТУРИСТСКОГО КОМПЛЕКСА АР КРЫМ
61 ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ВИДЕОФИЛЬМОВ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ МЕНЕДЖЕРОВ ТУРИСТИЧЕСКОГО БИЗНЕСА
62 ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИННОВАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ПРИ РАЗРАБОТКЕ СТРАТЕГИИ ТУРИСТСКИХ ПРЕДПРИЯТИЙ
63 ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНТЕРНЕТ-ИНСТРУМЕНТОВ ПРИ ФОРМИРОВАНИИ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫ ДЕСТИНАЦИИ: ТЕНДЕНЦИИ И ПРАКТИКА
64 ИСПОЛЬЗОВАНИЕ МЕТОДОВ ОПТИМИЗАЦИИ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ ПИТАНИЯ В ТУРИЗМЕ
65 К ВОПРОСУ ОБ ОРГАНИЗАЦИИ БИОСФЕРНОГО ЗАПОВЕДНИКА «ДОНЕЦКИЙ КРЯЖ»: ОБОСНОВАНИЕ, УСЛОВИЯ СОЗДАНИЯ, СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКАЯ ЭФФЕКТИВНОСТЬ
66 КЛАССИФИКАЦИЯ УСЛУГ РАЗВЛЕЧЕНИЙ
67 КЛАСТЕРНІ МОДЕЛІ ОБ'ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР У ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ ТА СФЕРІ РОЗВАГ
68 КЛИЕНТООРИЕНТИРОВАННОЕ УПРАВЛЕНИЕ КОНКУРЕНТО­СПОСОБНОСТЬЮ ТУРИСТСКОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
69 КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
70 КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ НАДАННЯ ПОСЛУГ
71 КОНКУРЕНТНАЯ СТРАТЕГИЯ ТУРИСТИЧЕСКОГО ПРЕДПРИЯТИЯ В УСЛОВИЯХ ИНФОРМАТИЗАЦИИ ОБЩЕСТВА
72 КОНТРОЛЛИНГ КАК ОСНОВНОЙ ИНСТРУМЕНТ СТАБИЛИЗАЦИИ В УПРАВЛЕНИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ ТУРИСТИЧЕСКОГО ПРЕДПРИЯТИЯ В ПЕРИОД КРИЗИСА
73 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ДЕФІНІЦІЇ «ТУРИСТИЧНИЙ РЕГІОН»
74 КОНЦЕПТУАЛЬНЫЕ ПОДХОДЫ К РАЗРАБОТКЕ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТА В ТУРИЗМЕ
75 КРЕАТИВНО-ІННОВАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ В СУЧАСНІЙ ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ
76 КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА РЕГІОНУ ЯК ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ
77 ЛІНГВОЕКОЛОГІЯ АТРИБУТИВНИХ КОНСТРУКЦІЙ У ТЕКСТАХ ТУРИСТИЧНОЇ ТЕМАТИКИ
78 ЛОГІСТИКА РЕСУРСНОЇ БАЗИ ТУРИЗМУ В КОНТЕКСТІ ЙОГО СТАЛОГО РОЗВИТКУ
79 ЛОГІСТИЧНА МОДЕЛЬ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ
80 ЛОГІСТИЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПОТОКОВИМИ ПРОЦЕСАМИ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ
81 МАКРОЭКОНОМИЧЕСКАЯ ЦЕННОСТЬ КРУИЗНОГО СУДОХОДСТВА
82 МАЛЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЗЕЛЕНИЙ ТУРИЗМ: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
83 МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
84 МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ЕКСКУРСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
85 МАРКЕТИНГОВЫЕ ПОДХОДЫ К УПРАВЛЕНИЮ КАЧЕСТВОМ ОБСЛУЖИВАНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ СФЕРЫ ТУРИЗМА
86 МАРКЕТИНГОВЫЕ ПРИНЦИПЫ УПРАВЛЕНИЯ ОБСЛУЖИВАНИЕМ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ В КОНКУРЕНТНОЙ СРЕДЕ СФЕРЫ ТУРИЗМА
87 МЕТОД ОЦЕНКИ ВЛИЯНИЯ ЭКСТРАОРДИНАРНЫХ СОБЫТИЙ НА РАЗВИТИЕ МИРОВОГО РЫНКА ТУРИСТИЧЕСКИХ УСЛУГ
88 МЕТОДИКА ВЫЯВЛЕНИЯ ПРИОРИТЕТНОГО ОСВОЕНИЯ ТУРИСТСКО-РЕКРЕАЦИОННЫХ ТЕРРИТОРИЙ НА ОСНОВЕ ГИС-ТЕХНОЛОГИЙ
89 МЕТОДИКА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
90 МЕТОДИКА ОЦЕНКИ ФИНАНСОВОЙ УСТОЙЧИВОСТИ МАЛЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ ТУРИСТИЧЕСКОГО БИЗНЕСА
91 МЕТОДИКА ОЦЕНКИ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ЭФФЕКТИВНОСТИ РАЗВИТИЯ ЭКОТУРИЗМА НА ТЕРРИТОРИИ УГАМ-ЧАТКАЛЬСКОГО НАЦИОНАЛЬНОГО ПАРКА
92 МЕТОДИКА УПРАВЛЕНИЯ РЫНОЧНЫМ ВЫБОРОМ ПОТРЕБИТЕЛЯ ТУРУСЛУГ
93 МЕТОДИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ АНАЛИЗА ОБОСНОВАНИЯ И ВЫБОРА МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЙ РЕСТОРАННОГО БИЗНЕСА
94 МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ВЫЯВЛЕНИЮ И ИСПОЛЬЗОВАНИЮ ТУРИСТИЧЕСКИХ РЕСУРСОВ НА ПРИМЕРЕ ЗАПОВЕДНИКА «КАМЕННЫЕ МОГИЛЫ»
95 МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ВНЗ НА ОСНОВІ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ
96 МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ВАЛЮТНИХ РИЗИКІВ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ
97 МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТА ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ГАРМОНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ТА ПОДАТКОВОГО ОБЛІКУ
98 МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВИЗНАЧЕННЯ ГРАНИЧНИХ ДОХОДІВ ТА ВИТРАТ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
99 МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ РЕГУЛЮВАННЯ СТАНУ ДОВКІЛЛЯ
100 МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ ПЕРСОНАЛУ
 
« ПерваяПредыдущая1234СледующаяПоследняя »
Страница 1 из 4