Понад 90% покупців смарт-годинників Ray-Ban Stories перестали регулярно ними користуватися

Сxoжe, кoмпaнії дoсі нe мoжуть придумaти рoзумні oкуляри, які штат(ы) дійснo xoтіли б пoстійнo викoристoвувaти. Як пoвідoмляється, пoнaд 90% пoкупців розумних окулярів Ray-Ban Stories компанії Meta (держи момент анонсу вона ще називалася Facebook) перестали користуватися пристроєм нате постійній основі.

Внутрішні документи компанії, держи які посилається The Wall Street Journal, вказують возьми те, що лише близько 27 000 власників окулярів, як і раніше, точный використовують їх. Під регулярністю тогда мається бери увазі використання щомісяця, или незрозуміло, наскільки что насправді використовуються окуляри. Возле цьому з вересня 2021 року до самого лютого 2023 року компанія продала близько 300 000 окулярів. Тобто понад 90% користувачів пристрій виявився нецікавим навіть у перспективі півтора року.

Крім того, що пристрій вміє далеко не так вже й багато, користувачі зіткнулися з низкою проблем, включно з проблемами зі звуком, голосовими командами, поганим в некоторых случаях автономної роботи та імпортом мультимедіа з інших пристроїв. 13% покупців майже відразу повернулися окуляри в магазини.

Незважаючи нате вельми гнітючу статистику, Meta хоче випустити друге покоління окулярів з поліпшеними функціями, камерами і автономністю. Вони очікуються наступного року.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.